هفتمین نمایشگاه کتاب به مناسبت جشن فرهنگ در گناوه برپا شد
سیرنگ: هم‌زمان با هفتمین جشن فرهنگ شهرستان گناوه، نمایشگاه کتاب با عنوان «از گناوه تا کتاب» در مجتمع فرهنگی هنری خلیج‌فارس گناوه برپا شد.
كدخبر: id-4716
تاريخ: 2017-03-08 07:59:47

هم‌زمان با هفتمین جشن فرهنگ شهرستان گناوه، نمایشگاه کتاب با عنوان «از گناوه تا کتاب» در مجتمع فرهنگی هنری خلیج‌فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه برپا شد.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از فارس،  مسئول نمایشگاه کتاب «از گناوه تا کتاب» اظهار داشت: هرساله همزمان با برگزاری جشن فرهنگ شهرستان نمایشگاه کتاب نیز برگزار می‌شود که امسال نیز هفتمین نمایشگاه کتاب با عنوان «از گناوه تا کتاب» به این مناسبت برپا شده است.

علی‌اکبر دریانورد افزود: در راستای انجام کارهای فرهنگی و با همکاری دوستداران فرهنگ شهرستان، امسال شهرستان گناوه شاهد برگزاری هفتمین جشن فرهنگ است که این جشن شامل برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان از جمله نمایشگاه کتاب مسئول نمایشگاه کتاب «از گناوه تا کتاب» است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب معرفی آثار هنرمندان شهرستان و استان و کشور و تشویق و ترغیب مردم به مطالعه و کتاب‌خوانی است.

وی گفت: این نمایشگاه شامل بخش‌های انتشارات دریانورد، آثار هنرمندان اهل‌قلم سراسر استان بوشهر و کتاب‌های جدید چاپ سال 1395 با موضوعات مختلف از سراسر کشور است که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

دریانورد گفت: در این نمایشگاه حدود 400 عنوان کتاب از نویسندگان مختلف حضور دارند که از 15 تا 20 اسفندماه پذیرای بازدیدکنندگان است.