مشکلات فعالان هنری بوشهر رفع شود
سیرنگ: مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر گفت: هنرمندان بوشهری با مشکلات متعددی از جمله بیمه روبرو هستند که باید برای رفع این مشکلات تلاش شود.
كدخبر: id-4712
تاريخ: 2017-03-06 13:39:22

سعید نوذری  در نشست بصیرتی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر با بیان اینکه ۲۵۰ پرونده در کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر وجود دارد، اظهار داشت: بسیاری از پرونده های هنرمندان بسیجی نواقصاتی دارند که هنرمندان با مراجعه به نیروی انسانی کانون بسیج هنرمندان می توانند نواقص را برطرف و فعالیت‌های خود را در بسیج آغاز کنند.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از مهر، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر اظهار کرد: بسیج هنرمندان می‌تواند سکوی پرتاب برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان انقلابی و ارزشی باشد و این هنر پاک که در ذات هنرمندان بوشهری است در راستای کمک به بشریت تحقق یابد.

نوذری افزود: با همکاری هنرمندان ارزشی و انقلابی بوشهری تغییراتی در عرصه هنر ایجاد خواهد شد و هیئت‌های اندیشه ورزان تخصصی هنر تشکیل خواهد شد که دامنه استانی و ملی خواهد داشت.

این هنرمند بوشهری بیان کرد: هنرمندان باید تولید کننده باشند، علم و هنر را با هم و در کنار هم قرار دهند و نرم‌افزارهای هنری در رشته‌های مختلفی ایجاد کنند به سمت قله‌های معرفت گام‌های استواری بردارند.

وی با بیان اینکه دامنه هنر بسیار گسترده است، عنوان کرد: قشر هنرمندان با همه قشرهای دیگر متفاوت است و احساس هنرمند در زمان خلق اثر را هیچ موقع نمی توان آن را توصیف کرد.

نوذری ابراز کرد: هنرمدان بوشهری مشکلات بسیار زیادی مانند بیمه هنرمندان و غیره دارند که باید به آنها توجه شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر تاکید کرد: با همکاری هنرمندان بسیجی باید فرهنگ‌سرای هنرمندان ایجاد شود که هم اشتغال زایی داشته باشد و هم بسیجیان هنرمند فعالیت‌های هنری خود را در یک مکان مناسب انجام دهند.

 

جانشین سپاه شهرستان بوشهر:

هنرمندان بوشهری سفیران هنرهای انقلابی باشند

جانشین سپاه شهرستان بوشهر گفت: هنرمندان بوشهری سفیران هنرهای انقلابی باشند.

سرهنگ غلامرضا شهابی در جمع هنرمندان بسیجی با اشاره به تشکیل اقشار در رده‌های بسیج، گفت: در یک دوران خاص سازمان بسیج مستضعفین با توجه به نیازهای جامعه اقشار مختلف را از بسیج محلات جدا و قشرهای تخصصی ایجاد شد.

مسئول بسیج اقشار شهرستان بوشهر اظهار کرد: بسیج در چارچوب‌های خاصی حرکت می‌کند، اما هیچ قشری را برای فعالیت در تخصص خود محدود نمی‌کند بلکه ماموریت دارد راه، هدف و مسیر را برای بسیجیان مشخص و روشن کند.

وی با بیان اینکه امروز ما وارث خون شهیدان هستیم، افزود: افرادی در دوران دفاع مقدس برای ادامه زندگی و آرامش امروز ما از جان خود گذشتند و ما امروز باید مسیر آنها را ادامه دهیم و به نسل‌های آینده انتقال دهیم و هنرمندان بسیجی نیز می‌توانند به خوبی در راستای آرمان‌های شهداء نقش آفرینی کنند.

جانشین سپاه شهرستان بوشهر بیان کرد: حضور در برنامه‌های بسیج موجب می شود به آموزه های ما افزوده شود و با هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری آشنا شویم و بهترین حلقه های صالحین هنرهای انقلابی داشته باشیم.

شهابی عنوان کرد: هنرمندان بسیجی می توانند حلقه های صالحین در موضوعات مختلف برگزار کنند، اما باید توجه داشته باشند که در برنامه های از افرادی که مخالف نظام و انقلاب هستند استفاده نکنید و از افرادی که احساس خطر می کنند و در راستای دفاع از ارزش های هنرنمایی می کنند استفاده کنیم.

مسئول بسیج اقشار شهرستان بوشهر ابراز کرد: شما هنرمندان بوشهری باید به عنوان سفیران هنرهای انقلابی و متعهد به آرمان‌های انقلاب، فرهنگ هنرمند اصیل ایرانی را به دنیا صادر کنید تا دیگر هنرمندان نیز نسبت به ارزش های دیگراحساس بیگانگی نکنند.

جانشین سپاه شهرستان بوشهر اذعان کرد: برای فعالیت های بسیج هنرمندان ۲۲ بند تعریف شده است که باید شورای کانون هنرمندان با همکاری اعضاء فعال آن برنامه های بسیج را در مدت زمان یکسال طراحی و اجرا کنند.

نشست بصیرتی کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر با حضور جانشین سپاه شهرستان بوشهر، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر و جمعی از هنرمندان بسیجی شهرستان بوشهر در مجتمع فرهنگی و هنری ۹دی برگزار شد.