۲۵۰ نفر عضو کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر شدند
سیرنگ: مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر گفت: بیش از ۲۵۰ بسیجی هنرمند در کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر عضویت دارند.
كدخبر: id-4691
تاريخ: 2017-03-06 02:40:28

 سعید نوذری اظهار داشت: کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر برای دستیابی به هنری ممتاز، فاخر و پیشرو تمام عزم خود را جزم کرده است و هم اکنون در مجتمع فرهنگی ۹ دی مشغول به فعالیت است.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از مهر ،وی خاطرنشان کرد: همه هنرمندان متعهد بوشهری می‌توانند عضو بسیج باشند و کانون بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر مرکز اندیشه‌های اصیل و زلال هنرمندان است.

نوذری افزود: در عصری که ابزار هنر به تعبیر روشن مقام معظم رهبری رساترین، بلیغ ترین وکاری ترین ابزار ابلاغ  وتبلیغ پیام است، هنرمندان ژرف‌اندیش و دغدغه‌مند می‌توانند موثرترین نقش را در انتقال مفاهیم بلند الهی و انسانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل اتحاد و انسجام در ایران اسلامی حضور هنرمندان مردمی و خدامحور است، بیان کرد: ترویج هنر انسان‌ساز برای کشور امری حیاتی است و هنر انقلاب باید در مسیر دستیابی به بالندگی بوده و مفاهیم تازه و بدیع را به جامعه منتقل کند.

وی گفت: هنرمند بسیجی همواره در میدان است و تمام قد مقابل تمام تند بادهای هرزه چون کوهی استوار و نخلی پابرجا ایستادگی می‌کند و هنرمندان بسیجی عظمت اعتقادات راسخ خود را در قالب هنر می‌ریزند و با استفاده از معارف نوین ارزش‌های انقلابی را در ذهن ها راسخ و ماندگار می‌کنند.

نوذری گفت: از همه هنرمندان بوشهری دعوت می‌شود که در این مسیر ناب رو به دریا با ما همراه باشند و برای پاسخ به سوالات و چگونگی حضور و فعالیت یا ارسال مدارک مورد نیاز برای عضویت در بسیج هنرمندان شهرستان بوشهر با ما در ارتباط باشند.