پرونده سريال «ديوار شيشه‌ای» بسته شد + تصاویر
احمد معظمی که کارگردانی آخرين اپيزود مجموعه ديوار شيشه‌ای را بر عهده داشت، امروز تصویربرداری این سریال را به پايان رساند.
كدخبر: id-4661
تاريخ: 2017-03-02 07:20:23

به گزارش «سیرنگ»، اکبر تحویلیان، تهیه‌کننده مجموعه «دیوار شیشه‌ای» درباره روند تولید این مجموعه گفت: تصویربرداری آخرین اپیزود این مجموعه با نام «جبران» ظهر امروز به پایان رسید. کارگردانی این اپیزود را احمد معظمی به عهده داشت. آخرین لوکیشن در اطراف چالوس بود و بازیگرانی چون شیوا طاهری، مجید واشقانی، مینا نوروزی و سجاد دیر مینا حضور داشتند. 

 
وی ادامه داد: تصویربرداری مجموعه «دیوار شیشه‌ای» تمام شده و شوکا زندباف مشغول تدوین این پروژه است. هنوز آهنگساز را مشخص نکرده‌ایم. به احتمال زیاد نام اپیزودهای این مجموعه تغییر می‌کند. 
 
مهرداد فلاحتگر و حسن ناصری دیگر بازیگران این اپیزود بودند. داستان درباره یک دختر و پسر شهرستانی است که قصد ازدواج با هم دارند، اما دختر در اثر سانحه ای برایش مشکلی ایجاد می شود و ... 
 
احمد معظمی همچنین بخش‌های زندگی فرهاد و سارا را کارگردانی کرده است. مجید واشقانی در بخش های استودیویی مجموعه اپیزودیک دیوار شیشه ای نقش مجری را بازی کرده و نقش همسرش را حدیثه تهرانی به عهده دارد. 
 
 پرونده سريال «ديوار شيشه‌ای» بسته شد
 
صبا کمالی، سیامک احصایی، مریم سرمدی، مالک سراج، نازنین کریمی، روشنک عجمیان شهناز شهبازی، مهسا هاشمی، علیرام نورایی، محمد ساربان، فرهاد قائمی مهدوی، فرزین صابونی، ارسطو خوش رزم، طوفان مهردادیان، مجید رحمتی، لیلا رحیمی، لیلا بی پروا، محمدرضا هدایتی، سولماز غنی، پارسا قره خانلو و ... بازیگران اپیزودهای مختلف این مجموعه هستند. 

در «دیوار شیشه‌ای» کاراکترهای مهمان قصه خود را در استودیو به عنوان یک خاطره و بخشی از زندگی‌شان تعریف می‌کنند. راما قویدل و نوید میهن‌دوست دیگر کارگردانان این مجموعه هستند. 
 
پرونده سريال «ديوار شيشه‌ای» بسته شد
 
 

«دیوار شیشه‌ای» به ارتباط بین افرادی می‌پردازد که از رسانه استفاده می‌کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه‌های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. 

مجموعه نیمه اپیزودیک «دیوار شیشه‌ای» به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی و کارگردانی نوید میهن دوست، راما قویدل و احمد معظمی در 20 قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی تولید می شود.