تجهیز و بازسازی زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان تنگستان
سیرنگ: فرماندار تنگستان از تجهیز و بازسازی زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان تنگستان خبر داد.
كدخبر: id-4646
تاريخ: 2017-03-01 13:10:12

 عادل دهدشتی ضمن عرض تسلیت به‌ مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: این شهرستان چهره‌های مبارز درخشانی چون رئیسعلی دلواری و زائرخضرخان اهرمی را در کنار چهره‌های علمی و مطرحی نظیر علم‌الهدی اهرمی دارد و در واقع پیشانی مبارزه با استعمار در استان به‌شمار می‌رود.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، وی با بیان این‌که این شهرستان از ظرفیت‌های انسانی خوبی در حوزه فرهنگ برخوردار است که امیدوارم با فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی بتوانیم به‌ نحو مطلوبی از نیروی انسانی این شهر در این حوزه بهره‌مند شویم، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و توجه ویژه‌ای که دولت تدبیر و امید به حوزه فرهنگ داشته است، توانسته‌ایم در زمینه تجیهز و بازسازی زیرساخت‌های فرهنگی خوب پیش برویم.

وی در پایان در خصوص راه‌اندازی سینما سیار در تنگستان تاکید کرد: بسیار خرسند هستیم که آیین رونمایی از این سینما همزمان شده با ایامی که اصغر فرهادی کارگردان مطرح سینمای کشور با دریافت جایزه اسکار باعث درخشش نام سینمای ایران در سطح جهان شده است. امیدوارم در ادامه فعالیت‌های خود در این شهرستان بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را در حوزه فرهنگ و هنر این دیار ارائه کنیم.