مشاعره استانی قرآن و عترت در بوشهر برگزار می‌شود
سیرنگ: معاون قرآن و عترت ارشاد استان بوشهر از برگزاری مشاعره استانی قرآن و عترت به مناسبت هفته قرآن و عترت استان بوشهر خبر داد.
كدخبر: id-4645
تاريخ: 2017-03-01 02:22:16

محمدرضا عالی پور معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در گفتگو با سیرنگ در این خصوص اظهار داشت: هفته قرآن و عترت استان بوشهر از ۱۱ الی ۱۶ اسفندماه با برنامه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ادبی مانند جشنواره‌های هنری «فیلم، عکس و فیلمنامه نویسی»، «شعر، داستان، مقاله و مشاعره»، «هنرهای تجسمی»، «صنایع‌دستی»، «آواها و نغمات آیینی، مذهبی» در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره بزرگ قرآن و عترت با محوریت ادبی در بخش‌های شعر، مقاله، داستان، پایان‌نامه و مشاعره بهمن‌ماه سال 95 منتشر شده است، خاطرنشان کرد: بخش مشاعره‌ی این جشنواره در اولین روز از هفته قرآن و عترت استان بوشهر چهارشنبه یازدهم اسفندماه با حضور دکتر حسینی معاون وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و مدیرکل ارشاد اسلامی استان، مشاعره کنندگان و مشتاقان هم استانی برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت ارشاد استان بوشهر یادآور شد: داوری آثار سایر بخش‌های جشنواره ادبی قرآن و عترت نیز در حال انجام است و برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره، شانزدهم اسفندماه در آخرین روز هفته قرآن و عترت معرفی و از آنان تقدیر می‌شود.

عالی پور در پایان افزود: مشاعره استانی قرآن و عترت چهارشنبه یازدهم اسفندماه ساعت 15 در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار خواهد شد.

شایان‌ذکر است جشنواره ادبی قرآن و عترت استان بوشهر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت معاونت قرآنی اداره کل و انجمن شعر و ادب بوشهر برگزار می‌شود.