هیئت بازبینی جشنواره استانی تئاتر دشتستان معرفی شدند
سیرنگ: هیئت بازبینی نهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان و ناظر هیئت بازبین این جشنواره معرفی شدند.
كدخبر: id-4606
تاريخ: 2017-02-26 00:57:42

محمدحسین زندویان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در این خصوص گفت: طی نشستی کارشناسان امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان و انجمن هنرهای نمایشی برازجان و همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر اردشیر محمودی فر، فرهاد کرمی ثابت و عبدالرضا شنان پور  به عنوان هیئت بازبین همچنین شاهین نجفی  ناظر هیئت بازبین نهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، وی اضافه کرد: مرحله بازبینی این جشنواره از روز دوشنبه ٩ اسفندماه آغاز و روز شنبه ١٤ اسفندماه به پایان خواهد رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان تصریح کرد: وقفه‌ای چند ساله در برگزاری جشنواره استانی تئاتر دشتستان به وجود آمده بود که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شاهد راه‌اندازی مجدد این جشنواره و نویدبخش تداوم آن خواهیم بود.
ایشان همچنین بیان داشت: در جشنواره امسال شاهد استقبال خوب گروه‌های نمایشی از جشنواره هستیم به نحوی که ١٦گروه نمایشی آمادگی خود را برای حضور در جشنواره اعلام کرده اند و در این هفته مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

این جشنواره ٢٣ الی ٢٦ اسفندماه در تالار فرهنگ شهر برازجان  میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان این عرصه است.