نمایشگاه تابلوهای برجسته در گناوه برپا شد
سیرنگ: نمایشگاه تابلوهای برجسته هنرمند گناوه‌ای در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر گناوه برپا شد.
كدخبر: id-4603
تاريخ: 2017-02-26 18:42:36

 نمایشگاه تابلوهای برجسته هنرمند گناوه‌ای امروز در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر گناوه برپا شد.

به گزارش «سیرنگ»، در این نمایشگاه آثار زهرا عباسی هنرمند گناوه‌ای از 2 تا 9 اسفند در نگارخانه مرحوم اله‌کرم افتخاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر گناوه  به نمایش گذاشته شده است و بازدید کنندگان می توانند در دو نوبت صبح و عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.
زهرا عباسی هنرمند این آثار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان گناوه، اظهار داشت: در چند رشته هنری مانند طراحی ،نقاشی و ساخت مجسمه‌های خمیری فعالیت کرده‌ام و در این سبک هنری حدود یک سال فعالیت می‌کنم.

وی افزود: در این سبک با استفاده از میخ و نخ، نقش‌های گوناگون بر روی تابلوها طراحی می‌شود که برای نقش‌های روی تابلوها از طرح‌های نقاشی جهت الگوبرداری استفاده می‌کنم.

عباسی  گفت : این سبک هنری کمتر مورد توجه قرار گرفته و در گذشته شکل‌های ساده‌تر آن در میان هنرمندان رواج داشته و تابلوها ساده‌تر بوده است که امیدوارم با برپایی این نمایشگاه آثار آن در معرض دید مردم قرار گرفته و بیشتر معرفی شود.

وی پیرامون نوع طرح‌ها در تابلوهای خود گفت : با توجه به فرهنگ اقلیم جنوب کشور و مناطق ساحلی، این تابلوها بیشتر دارای مناظر مرتبط با این سبک زندگی مانند غروب دریا ،لنگر و کشتی است.

این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه برپا شده و بازدید برای عموم آزاد است.

منبع: فارس