راه‌اندازی اپلیکیشن جشنواره سینمای جوان در بوشهر + دانلود
سیرنگ: اپلیکیشن «سامانه روشنا» برای گوشی‌های اندروید به صورت رایگان برای جشنواره منطقه ای سینمای جوان در بوشهر طراحی شده است.
كدخبر: id-4599
تاريخ: 2017-02-23 04:47:41

 عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر با اعلام این خبر هدف از تولید این برنامه را اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه اخبار و رویدادهای جشنواره پنجاه و ششم عنوان کرد و افزود: اطلاع‌رسانی لحظه‌ای، امکان ارتباط دوسویه (سامانه پویا)، کتاب و نشریه جشنواره (صوتی و تصویری)، مشاهده نقشه، مشاهده اخبار، پیام‌های صوتی و تصویری، پیام‌های مدیریت، کلیپ و عکس‌های متنوع و امکان ثبت سخنرانی، سمینار و کارگاه‌های آموزشی، امکان ارسال (مطالب، فیلم، عکس، فایل‌های متنی) از طریق کاربران به سامانه و پادکست صوتی و تصویری (رادیو و سیمای اینترنتی) به صورت آنلاین از جمله، قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوان، برزگر اظهار داشت: امکان بازبینی اخبار، مطالب، تصاویر و سایر مواردی را که قبلاً مشاهده شده است را بدون نیاز به اتصال مجدد به اینترنت (آفلاین)، پیشرفته‌ترین متد طراحی (متریال دیزاین) کاربردی، اشتراک گذاری خبر با سایرین از طریق پیامک، ایمیل، بلوتوث و سایر نرم‌افزارهای چت و پیام‌رسان موجود بر روی دستگاه شما، قابلیت نمایش سایت‌های انجمن سینمای جوان، امکان بروزرسانی اتوماتیک و فیدبک دریافت نظرات و پیشنهاد‌ها از دیگر مزایای این سامانه الکترونیکی است.

وی گفت: این سامانه، سازگار با تمام نسخه‌های اندروید، قابلیت بروز رسانی نرم‌افزار به نسخه‌های جدید و همچنین قابل اجرا بر روی کامپیوترها (PC) از طریق شبیه ساز نیز است.

برای دانلود اپلیکیشن «سامانه روشنا» به روی تصویر کلیک کنید

دبیر اجرایی پنجاه و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان افزود: این سامانه تا یک ماه بعد از اختتامیه جشنواره فعال و سپس کلیه مطالب در آرشیو سایت انجمن سینمای جوانان استان بوشهر آرشیو می‌شود.

 شایان ذکر است این سامانه را حمید حق جو و سعیده معصومی از فیلمسازان انجمن سینمای جوانان استان بوشهر طراحی کرده‌اند.