مسابقه عکاسی «ترانه باران» در استان بوشهر برگزار می‌شود
سیرنگ: فراخوان مسابقه عکاسی «ترانه باران» در استان بوشهر با موضوع بارش باران و رویدادهای وابسته به آن منتشر شد.
كدخبر: id-4531
تاريخ: 2017-02-21 04:47:18

دبیر مسابقه عکاسی «ترانه باران» در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم و تمامی مقاطع سنی آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر خود را در دو بخش موبایل و دوربین با موضوع مسابقه باران و رویدادهای وابسته به این نعمت الهی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

مهدی احمدی خاطرنشان کرد: هر عکاس می‌تواند حداکثر 20 تک عکس در هر یک از بخش‌ها ارسال کند و تصاویر می‌بایست با فرمت Jpeg در اندازه ضلع کوچک حداقل 3000 پیکسل و حداکثر حجم فایل 3 مگابایت روی ایمیل مسابقه بارگذاری شوند و عکس‌های موبایلی بایستی دارای حداقل رزولوشن 5 مگاپیکسل باشند.

وی تأکید کرد: عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، قاب، تاریخ، واتر مارک، لوگو یا هرگونه نشانه‌های تصویری باشند و از نظر برگزار کننده، ارسال کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود و هرگونه مغایرت و پیامدهای ناشی از آن متوجه ارسال کننده تصاویر است.

 احمدی در خصوص شیوه ارسال آثار به مسابقه نیز گفت: ارسال آثار به سه صورت امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ایمیل به نشانی یا از طریق تلگرام با شماره 09177770065 یا رایت بر روی سی دی CD و ارسال آن به آدرس دبیرخانه در آثار خود را ارسال کنند.

دبیر مسابقه عکاسی «ترانه باران» با اشاره به اینکه 15 اسفند آخرین مهلت برای ارسال آثار تعیین شده است، خاطرنشان کرد: انتخاب و داوری آثار 20 اسفندماه انجام می‌شود و برگزیدگان اواخر اسفندماه در آیین اختتامیه مسابقه در کنگان معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: در بخش دوربین به برگزیدگان اول تا سوم به ترتیب 1.5،2 و 1 میلیون ریال و در بخش موبایلی به برگزیدگان اول تا سوم به ترتیب 1 میلیون، 700 هزار و 500 هزار ریال هدیه نقدی به همراه لوح تقدیر و تندیس از طرف هیئت برگزارکننده‌ی مسابقه اهدا می‌شود.

احمدی اظهار داشت: ارتباط بیشتر میان هنرمندان عکاس در استان بوشهر از اهداف برگزاری این مسابقه است که به همت «زووم عکاسی» کنگان با همکاری شهرداری و شورای شهر کنگان، فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان، سایت ثلاث و مساعدت انجمن عکاسان استان بوشهر (محمود صادقی و رسول سعادت نیا) برگزار می شود.

گفتنی است دبیرخانه مسابقه عکاسی «ترانه باران» در بندر کنگان، بلوار امام خمینی، نبش خیابان وحدت، عکاسی و فیلمبرداری زووم واقع شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 07737228263 و 09177770065 تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط:

نمایشگاه عکس «گلی» در بوشهر برپا می‌شود

گزارش تصویری گشایش نمایشگاه عکس «نوعی نگاه» در بوشهر

داوران عکس جشنواره فیلم و عکس خلیج‌فارس معرفی شدند

کارگاه نقد و بررسی عکس در گناوه برگزار شد + تصاویر

فراخوان دومین نمایشگاه عکس بوشهر منتشر شد

نمایشگاه عکس «سی» در بوشهر افتتاح شد + تصاویر

برای رشد و ارتقای هنر عکاسی نقد و بررسی آثار ضروری است

پذیرش اثر عکاس اهرمی در جشنواره بین‌المللی عکس خیام

جشنواره فیلم و عکس خلیج فارس در بوشهر برگزار می شود

سه مجموعه عکس هنرمندان استان بوشهر منتشر شد