محور اصلی فعالیتهای کانون کتابخوانی است
سیرنگ: معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در گناوه گفت: فعالیت های این کانون بر 40 برنامه متمرکز شده که محور اصلی آن برپایه کتاب و کتابخوانی است.
كدخبر: id-38
تاريخ: 2016-11-15 23:18:27

رضا قمرزاده در آیین افتتاح ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه افزود: درکانون کتابهایی که به اعضا امانت داده می شود آغازی برای فعالیتهای آنان در عرصه های مختلف نظیر قصه و نمایشنامه نویسی با بهره گرفتن از همان کتاب است.

به گزارش سیرنگ به نقل از ایرنا وی اظهارکرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نوعی زیر مجموعه نظام آموزش و پرورش است که بهترین ظرفیت برای تحقق و اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزشی است.

وی افزود: هیچ نهادی مانند کانون وجود ندارد که مصداق بارز نظام آموزش غیر رسمی باشد و بهترین راه میان بر برای تحقق سند بنیادی آموزش و پرورش است.

قمر زاده با تقدیر از نگاه فرهنگی مسوولان شهرستان بویژه فرماندارگناوه گفت: توجه مسئولان این شهرستان به فضاهای فرهنگی جدی است که می تواند در توسعه این منطقه کمک شایانی کند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اظهار کرد: با بچه های مختلفی سرو کار داشته ام و در این برنامه به من ثابت شد اگر نگاه فرهنگی بین مسئولان ما وجود داشته باشد، توسعه شهر شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در حوزه های مختلف عمران، سیاست، اقتصاد رشد پیدا کنیم ابتدا باید به فرهنگ جامعه رسیدگی شود، گفت: بهره مندی مسئولان از استعدادهای فرزندان به عنوان آینده سازان مملکت کمک شایانی به هموارشدن توسعه و پیشرفت هر منطقه در عرصه های مختلف خواهد شد.

ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گناوه روز جاری در زمینی به مساحت 1500 مترمربع و در سه طبقه با اعتبار 25 میلیارد و 680 میلیون ریال همزمان به هفته کتاب به بهره برداری رسید.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.