آغاز دوره آموزش عکاسی دیجیتال در تنگستان + تصاویر
سیرنگ: مسئول انجمن سینمای جوان دفتر تنگستان از آغاز دوره جدید آموزشی تک‌درس عکاسی دیجیتال در اهرم خبر داد.
كدخبر: id-3178
تاريخ: 2017-02-08 00:49:05

 عبدالرضا احمدی مسئول انجمن سینمای جوان دفتر تنگستان با اعلام این گفت: این دوره در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم توسط انجمن سینمای جوان تنگستان برگزار می‌شود و از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون 30 ساعت از این دوره آموزشی برگزار شده است.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تنگستان، وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در روزهای چهارشنبه هر هفته با تدریس کیوان آذرشب برگزار می‌شود، اظهار داشت: کیوان آذرشب از هنرمندان عکاس تنگستانی است که در کارنامه وی چند مقام ملی در رشته عکاسی به همراه چندین پذیرش در جشنواره‌های بین‌المللی مانند جشنواره عکس پولونیسکی، نوروز تاجیکستان و خیام دیده می‌شود.

احمدی یادآور شد: این عکاس جوان اهرمی پس از گذراندن مراحل قانونی و تأییدیه کارشناسان ستاد مرکزی سینمای جوانان کشور به عنوان اولین مدرس تنگستانی و اهرمی است که در دفتر سینمای جوان تنگستان مشغول به آموزش جوانان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی شده است.

مسئول انجمن سینمای جوان تنگستان یادآور شد: در کارنامه کیوان آذرشب یک فیلم کوتاه مستند 15 دقیقه‌ای با نام «شعله فرهنگ» نیز دیده می‌شود که امسال در 56 مین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کشور (خلیج‌فارس) شرکت دارد.