فیلم های سینما شهید آوینی با دستگاه دیجیتال اکران می شوند
سیرنگ: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در استان بوشهر گفت: از امروز فیلم های سینما شهید آوینی با دستگاه دیجیتال اکران می شوند.
كدخبر: id-3094
تاريخ: 2017-02-04 03:53:07

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در آیین افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان بوشهر گفت: من سال نو سینما را به فیلم‌سازان و سینماگران که هم‌زمان با آغاز جشنواره فیلم فجر شروع می‌شود، تبریک عرض می‌کنم.

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، حمیده ماحوزی افزود: جا دارد خدمت شهروندان عزیز بابت تجهیز این سینما به دستگاه دیجیتال تبریک عرض کنم، علاقه‌مندان به فیلم و سینما می‌توانند از امروز هم‌زمان با آغاز جشنواره فیلم‌ها را با دستگاه دیجیتال مشاهده کنند و این هدیه دولت به علاقه‌مندان فعالیت‌های سینمایی، فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر است.

وی اظهار داشت: با ظرفیت و توانی که در هنرمندان هم استانی شاهد هستیم انشالله شاهد حضور آثار این عزیزان در جشنواره‌های بعدی باشیم و همکارانم تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا فیلم‌ها را بدون تأخیر برای علاقه‌مندان نمایش داده شوند.

گفتنی است در این آیین حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، ابوالقاسم پیربداغی نماینده دبیرخانه جشنواره، عبدالرحمن برزگر رئیس انجمن سینمای جوانان استان از اتاق فرمان سینمای شهید آوینی که به دستگاه دیجیتال مجهز شده بود، بازدید کردند.

اخبار مرتبط:

جشنواره فیلم فجر استانی در بوشهر برگزار می شود + برنامه اکران