جشنواره فیلم فجر استانی در بوشهر برگزار می شود + برنامه
سیرنگ: سومین جشنواره استانی فیلم فجر در همزمان با آغاز جشنواره از 14 الی 21 بهمن‌ماه در سینما شهید آوینی بوشهر برگزار می‌شود.
كدخبر: id-3058
تاريخ: 2017-01-31 08:17:36

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر گفت: فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با آغاز جشنواره در استان بوشهر اکران می‌شوند و بلیت فروشی به صورت اینترنتی و فروش در گیشه برای سینما دوستان پیش بینی شده است.

شهره سراجی اظهار داشت: در فروش اینترنتی امکان انتخاب دو باکس 8 تایی فیلم با عنوان چشم‌انداز 1 و 2 از طریق سایت برای علاقمندان وجود دارد که انتخاب فیلم‌های هر باکس از سوی دبیرخانه جشنواره انجام شده و متقاضیان می‌توانستند تا دوشنبه 11 بهمن‌ماه ساعت، 12 یک یا هر دو باکس را به همراه سانس مورد نظر با قیمت 8 هزار تومان خریداری کنند و در این شیوه امکان انتخاب فیلم‌ها خارج از باکس‌های ارائه شده به صورت تکی یا انتخابی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه خریداران اینترنتی بلیت می‌توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی و کپی آن 13 بهمن‌ماه از ساعت ٧ الی ١٥ برای دریافت اصل بلیت‌ها به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر مراجعه کنند، افزود: بلیت‌های باقی‌مانده فیلم‌ها در روزها و سانس های مختلف پس از این مرحله قبل از اکران فیلم‌ها در گیشه ارائه می‌شوند و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سینما شهید آوینی بلیت‌های آثار جشنواره را با قیمت 10 هزار تومان خریداری کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: فیلم‌های «خوب بد جلف»، «یک روز بخصوص»، «ماه گرفتگی»، «کمدی انسانی»، «نگار؟!»، «انزوا»، «خانه دیگری»، «آزادی به قید شرط»، «سارا و آیدا»، «یادم تو را فراموش»، «ماجرای نیمروز»، «دعوت نامه»، «اسرافیل»، «بن بست وثوق»، «چراغهای ناتمام» و «فصل نرگس» 16 فیلمی هستند که در جشنواره استانی فیلم فجر در بوشهر از 14 الی 21 بهمن‌ماه در چهار سانس 15،17،19 و 21 در سینما شهید آوینی بوشهر روی پرده می روند.

وی یادآور شد: سازمان‌ها و ادارات برای تهیه بلیت انبوه می‌توانند به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر مراجعه و بلیت‌های جشنواره را با تخفیف 20 درصد تهیه کنند.

برنامه مشاهده اندازه اصلی جدول اکران به روی تصویر کلیک کنید

سراجی یادآور شد: شماره تماس‌های ٣٣٣٢٨٠٧٥ ٠٧٧– ٠٩١٧١٧٦١٧٧٢ – ٠٩١٧٣٧١٢٥٩٠ برای پاسخگویی به علاقمندان در نظر گرفته شده است.