جشنواره موسيقي فجر سوگواره شد
سیرنگ: محسن آقايي سرپرست گروه موسيقي آواي موج بوشهر در اختتاميه سي و دومين جشنواره بين المللي فجر به همراه گروه «خنیاگران پنج اقلیم» به سرپرستی پیمان بزرگ نیا به اجراي سوگواره پرداخت.
كدخبر: id-2958
تاريخ: 2017-01-23 12:27:36

در پي حادثه تلخ ساختمان پلاسكو و كشته و مجروح شدن جمع كثيري از آتش نشانها و مردم عزيز كشورمان  جشنواره موسيقي فجر در سايه غم و اندوه برگزار شد.

 به گزارش «سیرنگ» به نقل از پیام عسلویه، در همين راستا اجراي گروه  «خنیاگران پنج اقلیم» در اختتاميه سي و دومين جشنواره بین‌المللی موسيقي فجر متفاوت از تمرین‌های گروه و با ريتمي سنگين و به یاد شهداي ساختمان پلاسكو نواخته شد.
محسن آقایی نوازنده ني انبان و سرپرست گروه موسيقي آواي موج بوشهر كه قرار بود در اين اجرا،  قطعه شاد يزله را  به نمايش بگذارد،  با قطعه «نيمه» و سنج و دمام وارد صحنه تالار وحدت شد و به تک‌نوازی حزين  قطعه حاجيوني  پرداخت و برداشتي از مراسم سوگواره بوشهر را با حركات آیینی هادي منوچهري به نمايش گذاشت . در اين قطعه هادي منوچهري نوازنده دمام و انجام حركات آیینی، عليرضا فرحي نوازنده ضرب و تمپو و پدرام عطايي نوازنده سنج از گروه موسيقي آواي موج، محسن آقایی را در سازينه همراهي می‌کردند.