اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان بوشهر
سیرنگ: سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از ١٤ الی٢١ بهمن ماه در سینمای شهید آوینی استان بوشهر برگزار می شود.
كدخبر: id-2907
تاريخ: 2017-01-20 03:41:38

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، این جشنواره در استان با اکران ١٦ فیلم در ٢ سانس در زمان‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

قیمت بلیت‌های این جشنواره در استان‌های ایلام، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال بختیاری، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان و هرمزگان هر قطعه بلیت تکی ٨ هزار تومان و فروش سری با تخفیف ٦ هزار تومان و سایر استان‌ها هر قطعه بلیت تکی ١٠ هزار تومان و بلیت سری ٨ هزار تومان تعیین شده است.

علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت سینوگرام (cinogram.com) از ساعت ٨ صبح روز دوشنبه ٤ بهمن تا ساعت ٢٤ روز پنج‌شنبه ٧ بهمن تهیه نمایند و بلیت‌های خریداری شده ٢٤ ساعت قبل از شروع جشنواره در همان سالن اجرا فقط با ارائه کارت ملی تحویل خریداران خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تماس‌های ٣٣٣٢٨٠٧٥ – ٠٩١٧١٧٦١٧٧٢ – ٠٩١٧٣٧١٢٥٩٠ برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر تماس حاصل نمایند.