برگزاری جلسه هماهنگی انتخابات خانه مطبوعات استان بوشهر
سیرنگ: جلسه هماهنگی برنامه انتخابات خانه مطبوعات استان بوشهر با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات برگزار شد.
كدخبر: id-2815
تاريخ: 2017-01-11 05:06:22

به گزارش «سیرنگ»، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، حمیده ماحوزی در ابتدای جلسه گفت: با وجود تمام مشکلات که پیش روی بود، سامان دادن به امور و تشکیل یک خانه مطبوعات منظم، هماهنگ و دارای برنامه جای تشکر دارد و خانه مطبوعات در تشکیل کارگاه‌های آموزشی زحمات زیادی را متقبل شده‌اند که در این امر توانسته تأثیرات مفید و مؤثر خود را در بین علاقه‌مندان حوزه مطبوعات ببینند.

ماحوزی در خصوص برگزاری انتخابات خانه مطبوعات افزود: بر اساس برنامه معاونت مطبوعات، انتخابات دوره جدید خانه مطبوعات به صورت سراسری، الکترونیکی و در یک روز برگزار می‌شود.

حضور مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: باید تلاش شود با تشکیل جلسات و اطلاع‌رسانی به موقع به اهالی مطبوعات، در مدت زمان اعلام شده بر اساس جدول، انتخابات در شکل مناسب برگزار شود.

آنیتا مظفری معاون فرهنگی اداره کل نیز با بیان اینکه برگزاری این انتخابات به شکل سامانه‌ای قدم مؤثری در ساماندهی امور حوزه مطبوعات است، گفت: با توجه به اینکه فراخوان مجمع عمومی حداقل ١٥ روز با تشکیل مجمع فاصله داشته باشد، خانه مطبوعات تلاش خود را جهت بررسی اصلاحات اساسنامه انجام دهد.

مظفری افزود: با توجه به تغییرات ایجاد شده در شیوه برگزاری انتخابات مشکلات برگزاری و ابهامات آن طی هماهنگی با معاونت مطبوعاتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است در این جلسه عبدالرسول میگلی نژاد مدیر خانه مطبوعات، علی هوشمند رئیس و اکبر صابری، حسین حشمتی، شمسی فیصلی و صدیقه جمالی اعضای اصلی هیئت‌مدیره خانه مطبوعات حضور داشتند و نظرات و پیشنهاد‌های خود را در خصوص اصلاحات اساسنامه جدید خانه مطبوعات اعلام کردند.