جشن کارگاهی هنرجویان موسیقی در خورموج برگزار شد
سیرنگ: جشن کارگاهی هنرجویان موسیقی فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج در تالار ارشاد خورموج برگزار شد.
كدخبر: id-255
تاريخ: 2016-12-10 16:47:42

به گزارش سیرنگ به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، مسئول انجمن موسیقی فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج گفت: تأثیر موسیقی و فعالیت‌های موسیقایی بر هیچ کسی پوشیده نیست و این برنامه با هدف افزایش اعتماد به نفس هنرجویان و محک خوردن رشد آنها برگزار می‌شود.

سید عطاالله حسینی افزود: تأثیر موسیقی بر افزایش دقت و تمرکز تا تقویت حرکات ظریف و درشت بر این موضوع تأکید دارند که موسیقی و فعالیت‌های موسیقایی، یک فعالیت واجب برای کودکان ارزیابی می‌شود.

وی اضافه کرد: زمانی که از موسیقی صحبت می‌کنیم، شعر و ادبیات برای ما تداعی می‌شود و بسیاری از آهنگ‌های خاطره‌انگیز ما دارای شعر است.

حسینی تصریح کرد: خواندن شعر با موسیقی برای ما بسیار لذت بخش است و این عامل باعث تقویت هوش کلامی و زبانی ما می‌شود و در عین حال، شعر خواندن توسط کودکان باعث گسترش ذخیره واژگان آنها خواهد شد.

اجرای سنتور نوازی نیلوفر سلامی، ویلن‌نوازی رویا کشاورز و سحر رضایی، گیتار نوازی گروهی علی اکبر اسکندری، فاطمه کشاورز، عرفان گلبینی، ناهید اسماعیلی، سحر دشتی و امیر عطایی، فلوت نوازی ریحانه صالحی و نرجس بردستانی، پیانو نوازی عسل صالحی یکتا، تمبک نوازی ارشیا هاشمی و بلز نوازی علی نجفی از برنامه‌های این جشن بود.