موفقیت گروه نمایش خورموج در جشنواره بین المللی تئاتر مهر آیین
سیرنگ: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: گروه نمایشی افتو پربینی شهر خورموج در جشنواره بین‌المللی تئاتر مهر آیین اصفهان موفقیت‌های خوبی کسب کرد.
كدخبر: id-250
تاريخ: 2016-12-10 11:03:35

حمید زارعی افزود: این گروه نمایشی در این جشنواره موفق شد در این جشنواره ویژه معلولان که آذرماه جاری در اصفهان برگزار شد، رتبه‌های برتر را به دست آورد.

به گزارش سیرنگ به نقل از ایرنا، وی از تلاش‌های مسئول گروه نمایش و همه بازیگران و اعضای گروه تئاتر معلولان شهرستان دشتی به سبب درخشش در این جشنواره بین‌المللی تقدیر کرد.

مسئول گروه نمایش افتو پربینی نیز گفت: این جشنواره با حضور شش گروه خارجی و 36 گروه منتخب داخلی از 12 تا 17 آذر به مدت شش روز ادامه داشت.

مهدی شیخیانی افزود: در آیین اختتامیه این جشنواره بین‌المللی که روز گذشته برگزار شد، زهرا زیارتی بازیگر نمایش افتو پربینی حائز رتبه دوم و عباس دوراهکی لوح تقدیر بازیگری را کسب کرد.

وی اضافه کرد: نمایش افتو پربینی ماجرای زنی است که درگیر تعصب و مردسالاری است.

شیخیانی ادامه داد: این نمایش در سال 92 پس از کسب موفقیت و به دست آوردن رتبه برتر جشنواره استانی و سپس منطقه‌ای به این جشنواره بین‌المللی راه یافت.

وی بیان کرد: از همه همراهان و دلسوزان و نهادها به ویژه اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی شهرستان و انجمن نمایش دشتی که از ابتدای کار دلسوزانه کنار این گروه بودند، سپاسگزارم.

شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.