لغو کنسرت گروه آوای موج با توافق دوجانبه انجام شد
سیرنگ: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: لغو کنسرت گروه آوای موج در بوشهر با توافق متولیان این گروه و این اداره کل انجام شد.
كدخبر: id-204
تاريخ: 2016-12-08 21:55:24

حمیده ماحوزی گفت:موسسه فرهنگی و هنری سرای مهر لیان برای اجرای کنسرت در تاریخ های 15و 16 آذرماه جاری درخواست اجرا به این اداره کل داده بود.

به گزارش سیرنگ به نقل از ایرنا، وی یادآورشد: موسسئه یادشده پس از انجام مقدمات، مجوز لازم را دریافت کرد اما در برنامه ریزی کنسرت ها دقت لازم درن زدیکی اجرای کنسرت با شهادت امام حسن عسکری (ع) به عمل نیامد و پس ازت وجه به این نکته به دعوت حراست این اداره کل با مدیر موسسه و سرپرست گروه مذاکره شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهراظهارداشت: طرفین جهت احترام به باورهای دینی و تعظیم اهل بیت (ع) اجرای کنسرت در تاریخ 16 آذرماه را حذف کردند.

ماحوزی گفت: این تصمیم طی نامه ای به موسسئه مذکور ابلاغ و توسط متولیان اجرا شد که از اقدام گروه موسیقی آوای موج و موسسه سرایش مهر لیان قدردانی می شود.

کنسرت گروه آوای موج به سرپرستی محسن آقایی و خوانندگی محمود جهان و آماج عباسی و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی - هنری سرایش مهر لیان به مدیریت حسین لاله رخ روز 15 آذرماه بدون هیچ مشکلی در بوشهر اجرا شد.