شهرداری و شورای شهر خورموج از هنرمندان شهرستان دشتی حمایت کنند
سیرنگ: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به موفقیت‌های خوب هنرمندان شهرستان دشتی در عرصه فرهنگی و هنری ضرورت دارد شهرداری و شورای شهر خورموج از این عزیران حمایت کنند.
كدخبر: id-1474
تاريخ: 2016-12-27 04:03:46

 حمیده ماحوزی در مراسم تجلیل از گروه تئاتر افتو پربینی شهرستان دشتی اظهار داشت: در حوزه فرهنگ و هنر باید با عشق وعلاقه وارد شد و کسی که عاشق این حوزه نباشد کمتر وقت می‌گذارد.

به گزارش سیرنگ وی افزود: معلولین شاید دچار نقص عضو باشند ولی همت بالایی دارند و همیشه افتخار آفرین هستند و امید به زندگی دارند و می توانند موفقیت کسب کنند.

ماحوزی بیان کرد: فرهنگ و ارشاد شاید بودجه خوبی نداشته باشند ولی صفا که بین هنرمندان وجود دارد باعث شده هر روز شاهد درخشش آنها در عرصه های مختلف باشیم.

وی بر ضرورت همکاری  بیشتر دستگاههای فرهنگی تاکید کرد و گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید حرکت های خوبی انجام شد و جایگاه ملت ایران و شخصیت ایرانی در عرصه بین المللی برجسته تر شد.

ماحوزه به دستاوردهای برجام اشاره کرد وگفت: درحوزه فرهنگ نیز در این دولت به نسبت گذشته کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های هنری وفرهنگی خوبی در سطح استان بویژه شهرستان دشتی که همواره مهد علم و فرهنگ بوده است وجود دارد و آدم های بزرگی در این شهرستان پرورش یافته‌اند.

ماحوزی به موفقیت‌های هنرمندان شهرستان دشتی اشاره کرد و گفت: با توجه به موفقیت‌های خوب هنرمندان این شهرستان در عرصه‌های مختلف ضرورت دارد شهرداری و شورای شهر خورموج از این عزیزان حمایت کنند.

 

فرماندار دشتی:

استعدادهای خوبی در عرصه هنری شهرستان دشتی وجود دارد

 

 غلامرضا مهرجو مراسم تجلیل از گروه تئاتر افتو پربینی شهرستان دشتی اظهار داشت: در چند سال اخیر مقام های برتر توسط هنرمندان شهرستان در بخش های مختلف کسب شده که نشان از پیگیری و حمایت های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتی است.

وی از گروه و هنرمندان بابت کسب مقام برتر تقدیر کرد و افزود: در این مدت برنامه اقدامات و طرح‌های فرهنگی خوبی در سطح شهرستان شاهد هستیم و موفقیت های خوبی نسبت به گذشته حاصل شده است.

فرماندار دشتی با بیان اینکه استعدادها و ظرفیت خوبی در عرصه هنری وجود دارد بر ضرورت توجه به این بخش هنری تاکید کرد و گفت: با تلاش و کوشش می توان این استعدادها را شکوفا و از بالقوه به بالفعل برسانیم.

وی همچنین بر ضرورت راه‌اندازی سینمای دیجیتال و کشف استعدادهای هنری در سطح شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: اداره ارشاد شهرستان اهتمام جدی به کشف حوزه فرهنگ و هنری در شهرستان دشتی دارد.

مهرجو به اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگی اشاره کرد و بیان کرد: اقدامات دولت تدبیر و امید، حوزه فرهنگ و هنر را از حاشیه به متن آورد.

وی در خصوص وضعیت سینما نیز گفت: سینماها دچار مشکل بودند و الان به وضعیت سوددهی رسیده‌اند.

منبع: مهر