سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم معارفه شد
سیرنگ: سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان دیلم با حضور آنیتا مظفری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر معارفه شد.
كدخبر: id-1464
تاريخ: 2016-12-26 09:55:24

به گزارش سیرنگ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، آنیتا مظفری در این برنامه با اشاره به چالش های حوزه فرهنگ در جامعه گفت : به جهت مشکلات و چالش های متعددی که در فراروی حوزه فرهنگ و هنر وجود دارد می طلبد با سیاست گذاری، تعامل مناسب و برنامه ریزی جامع فعالیت ها را پیش برده و مدیریت صحیح را در اولویت کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: مشکلات مالی و کمبود نیروی انسانی همچنان یکی از مشکلات زیر ساختی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی است که نیازمند بازنگری ویژه در این خصوص است و امیدوارم به زودی با پیاده سازی یک برنامه جامع شاهد تحولات خوبی در این زمینه باشیم.

مظفری با تمجید از فعالیت های اداره دیلم، اضافه کرد: وجود کارکنان خدوم و تلاشگر در این اداره  یک موهبت است که باید قدر ان را بیشتر دانست و سعی شود بهترین خروجی را از آن بدست آورد.

در ادامه این برنامه ارشاد تنگستانی فرد به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ  و ارشاداسلامی شهرستان دیلم معارفه و از زحمات عبدالصمد دشتی تقدیر بعمل آمد.