نمایشگاه عکس عاشورایی در بندر گناوه افتتاح شد
سیرنگ: به همت هیأت متوسلین زینب کبری(س) بندر گناوه سومین نمایشگاه عکس سربازان کوچک حسین(ع) در حسینیه حضرت زینب(س) برپا شد.
كدخبر: id-118
تاريخ: 2016-11-21 00:48:30

محمد مظفری مسؤول هیأت متوسلین زینب کبری(س) بندر گناوه در افتتاح سومین نمایشگاه عکس سربازان کوچک حسین(ع) بیان داشت: مراکز مذهبی مثل مساجد و حسینیه‌ها می‌توانند در توسعه فرهنگی و هنری نقش موثری را ارائه کنند.

به گزارش سیرنگ به نقل از فارس، وی افزود: اگر فضای موجود مساجد، تکایا و حسینیه‌ها را نیز به فضای فرهنگی و هنری کشور اضافه کنیم مشکل در حوزه فیزیکی در حوزه فرهنگ و هنر نخواهیم داشت.

مظفری با اشاره به اینکه موضوع این جشنواره شیرخوارگان حسینی است و همه تصاویر در مراسم شیرخوارگان حسینی در حسینیه حضرت زینب(س) گرفته شده است، افزود: سه سال این نمایشگاه عکس برگزار و با استقبال خوب مردمی روبه‌رو شده است.

وی از حمایت‌های سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر برای بر پایی این نمایشگاه تشکر کرد.

مظفری با اشاره به اینکه بیش از 40 عکس از 9 عکاس در این نمایشگاه حضور دارد، افزود:این نمایشگاه که در محل حسینیه حضرت زینب(س) واقع در محله عبدامام گناوه دایر است تا پایان دهه صفر در نوبت‌های صبح، عصر و شب دایر خواهد بود.

در این مراسم رئیس شورای شهر گناوه، معاون فرماندار گناوه، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر، فرمانده سپاه انصارالحسین گناوه، رئیس سازمان ورزش و جوانان گناوه، هنرمندان، و علاقه‌مندان حضور داشت.